Samsung walczy o reputację i pokazuje Note 8

ŁO
opublikowano: 24-08-2017, 14:37
aktualizacja: 24-08-2017, 16:39

Koreański koncern zaprezentował nowy smartfon z 6,3-calowym wyświetlaczem. Teraz pora na debiuty nowych gadżetów Apple’a i Google’a.

To ważny moment dla koncernu Samsung Electronics, bo wejście na rynek poprzedniego Note zakończyło się fiaskiem z powodu wybuchających baterii. 

Zobacz więcej

Samsung Galaxy Note 8

Fot. Samsung Electronics

- Nikt z nas nie nigdy nie zapomni tego co stało się w zeszłym roku - powiedział DJ Koh, prezes Samsung Mobile.  

Samsung Galaxy Note 7 został wycofany z rynku, a cała afera kosztowała koreański koncern około 6 mld USD. Note 8 ma zatrzeć złe wrażenie po poprzedniku.  

Nowy gadżet Samsunga ma 6,3-calowy ekran, który niemal pozbawiony jest ramek i pokrywa praktycznie cały przód urządzenia. Podobnie, jak poprzednie generacje, Note 8 wyposażony jest także w rysik S Pen. Z tyłu znajduje się podwójny aparat 12 MP. Smartfon współpracuje ze stacją dokującą Samsung DeX, dzięki czemu można z niego korzystać, jak z komputera stacjonarnego.  

Koreańczycy chwalą się w komunikacie, że przeprowadzili badania rynkowe, z których wynika, że 85 proc. użytkowników Note jest dumnych ze swoich urządzeń. To ważne wyniki, szczególnie w kontekście problemów z Note 7.  

Agencja Bloomberg przypomina, że rywalizacja na rynku smartfonów jest niezwykle zacięta, a jesienią czekają nas kolejne ważne debiuty. Nowego iPhone’a ma zaprezentować Apple, natomiast Google pokaże kolejną generację Pixela.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Samsung walczy o reputację i pokazuje Note 8