SBC chce kupić DirecTV od General Motors

08-02-2003, 11:08

SBC Communications, drugi lokalny operator telekomunikacyjny w USA, może kupić od General Motors telewizję satelitarną DirecTV. SBC będzie konkurował o przejęcie nadawcy z Rupert Murdoch's News i John Malone's Liberty Media. Cena oferowana za DirecTV może znacząco przekroczyć 10 mld dolarów.SBC, którego sprzedaż spadła w ciągu ostatnich dwóch lat o 16 proc., szuka nowych źródeł przychodów. Rozczarowany rynkiem telekomunikacyjnym prezes operatora Edward Whitacre, widzi dużą szansę na zyski z DirecTV, posiadającej 11,2 mln odbiorców. Kierunki rozwoju SBC mają wybronić operatora...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / SBC chce kupić DirecTV od General Motors