Sfinks sponsoruje Rolling Stones

ZK
11-05-2007, 00:00

Sfinks, właściciel sieci restauracji Sphinx, zostanie sponsorem koncertu Rolling Stones w Polsce.

— Poszukiwaliśmy nietypowej formy promocji, która skutecznie trafiłaby do możliwie najszerszej grupy odbiorców — tłumaczy Anna Heimberger, dyrektor marketingu spółki.

Koncert odbędzie się 25 lipca na torze wyścigów konnych na warszawskim Służewcu. Bilety mają kosztować od 165 zł do 1015 zł w sektorze dla VIP-ów. Koncert zaplanowany jest na 2,5 godziny plus bisy. Przed Rolling Stones wystąpi jeszcze polski i zagraniczny wykonawca.

W umowie określono górny limit wydatków, które Sfinks będzie zobowiązany ponieść. Jest to kwota 3,58 mln USD. Zastrzeżono też pełen zwrot zainwestowanych środków z wpływów ze sprzedaży biletów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZK

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Sfinks sponsoruje Rolling Stones