Sieć Biedronka wsparła wyniki Jeronimo Martins

opublikowano: 16-01-2007, 20:30

Jeronimo Martins SGPS SA odnotował w 2006 r. wzrost sprzedaży o 15 proc., m.in. dzięki dobrym wynikom sieci Biedronka w Polsce.

Jeronimo Martins SGPS SA, największy portugalski detalista, odnotował w 2006 r. wzrost sprzedaży o 15 proc., m.in. dzięki dobrym wynikom sieci Biedronka w Polsce.

Przychody JM wzrosły w ub.r. do 4,4 mld euro z 3,83 mld euro w 2005 - podała portugalska spółka w komunikacie we wtorek. Analitycy spodziewali się 4,36 mld euro.

Sprzedaż w polskiej sieci Biedronka wzrosła w ub.r. o 23 proc., m.in. dzięki otwarciu 100 nowych sklepów tej sieci.

DI, PAP

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane