Sieć DDD otworzyła pięćdziesiąty sklep

ANP
17-06-2010, 00:00

Sieć sklepów DDD Dobre Dla Domu, oferująca m.in. drzwi i panele podłogowe, uruchomiła 50. sklep. Pierwszy franczyzowy powstał cztery lata temu. Początkowo sieć otwierała wyłącznie duże sklepy (200-700 mkw.) w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Od kilku miesięcy DDD ofertę kieruje też do miejscowości do 30 tys. mieszkańców.

— Było wiele zapytań od przedsiębiorców z mniejszych miejscowości, więc uznaliśmy, że czas rozszerzyć formułę współpracy — mówi Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD.

Inwestycja w sklep DDD w mieście do 30 tys. mieszkańców to koszt około 70 tys. zł, w dużym — ponad 100 tys. zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Sieć DDD otworzyła pięćdziesiąty sklep