Czytasz dzięki

Sieć sklepów sportowych Maks przesunęła ofertę publiczną na IV kw. 2005 r.

Internet Securities
opublikowano: 19-09-2005, 11:11

Sieć sklepów sportowych Maks SA przesunęła ofertę publiczną 3.000.000 nowych akcji serii C na IV kwartał tego roku z planowanego wcześniej III kwartału. Spółka nie podała jednak powodów tej decyzji.

Sieć sklepów sportowych Maks SA przesunęła ofertę publiczną 3.000.000 nowych akcji serii C na IV kwartał tego roku z planowanego wcześniej III kwartału. Spółka nie podała jednak powodów tej decyzji.

W czerwcu spółka informowała, że oferta publiczna, z której chce pozyskać 18 mln zł, będzie podzielona na transzę inwestorów indywidualnych (do 1.500.000 akcji) i transzę inwestorów instytucjonalnych (do 1.500.000 akcji), a oferującym akcje będzie Dom Maklerski Penetrator SA.

Obecnie właścicielami Maksa są cztery osoby fizyczne, posiadające po 3.375.000 akcji, uprawniających do 25% ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu. Są to: prezes spółki Artur Mikołajko, wiceprezes Sławomir Gil, Jolanta Milewska oraz wiceprezes Marek Radwański.

Zakładając objęcie wszystkich akcji oferowanych, obecni akcjonariusze posiadać będą 73,91% kapitału zakładowego i 81,82% głosów na WZ.

Kapitał zakładowy spółki wynosi 850.000 złotych i dzieli się na 5.000.000 akcji imiennych uprzywilejowanych serii A oraz na 3.500.000 akcji zwykłych na okaziciela serii B.

Pieniądze z emisji akcji spółka planuje przeznaczyć na finansowanie planu rozwoju na lata 2005-2006. Łączne nakłady na lata 2005-2006 zamkną się kwotą rzędu 20 mln zł, z której ok. 19,5 mln zł zostanie przeznaczone na uruchomienie siedmiu nowych sklepów oraz około 0,5 mln zł na sfinansowanie niezbędnej rozbudowy systemu informatycznego.

Obecnie spółka dysponuje siecią ośmiu salonów. Sieć do połowy 2004 roku funkcjonowała pod marką handlową Centrum Sportu MAKS, obecnie MAKS Sport.

Maks prognozuje, że zysk netto w 2005 roku wyniesie 4,02 mln zł wobec 1,75 mln zł w 2004 roku, a przychody ze sprzedaży 81,39 mln zł wobec 60,39 mln zł.

W 2006 roku spółka chce zarobić netto 8,01 mln zł przy przychodach rosnących odpowiednio 122,17 mln zł.

W pierwszym kwartale 2005 roku firma miała 1,76 mln zł zysku netto, a przychody ze sprzedaży wyniosły 29,96 mln zł.

 

 

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane