Siła stu tysięcy

AD
aktualizacja: 13-03-2017, 18:07

100 tysięcy — tylu już fanów ma „Puls Biznesu” na Facebooku.

Okrągła liczba „pękła” w miniony weekend. Z tej okazji przygotowaliśmy promocyjną ofertę subskrypcji, nakręciliśmy specjalny film, ale przede wszystkim umożliwiliśmy internautom zostanie bohaterem pierwszej strony „PB”.

Dla medium skoncentrowanego wyłącznie na gospodarce 100 tys. fanów to powód do dumy. Dlatego postanowiliśmy hucznie świętować.

Pod adresem 100000.pb.pl udostępniliśmy aplikację, pozwalającą każdemu użytkownikowi Facebooka utworzyć spersonalizowaną „jedynkę”. Cieszyła się wczoraj ogromną popularnością i można zaryzykować stwierdzenie, że stała się hitem także poza gronem fanów „PB”.
W końcu, kto by nie chciał być bohaterem „PB”?

Początkowo znajomi naszych fanów nabierali się na informację, że „Puls Biznesu” napisał o ich przyjacielu, lecz po chwili sami już sprawdzali, co „napisała” o nich gazeta.

W ten sposób jubileuszowa aplikacja rozeszła się po Facebooku jak wirus i już wczesnym popołudniem z możliwości znalezienia się na pierwszej stronie „PB” skorzystało 1500 osób!

„Puls Biznesu — robicie to dobrze” — napisała Katarzyna J. Markiewicz, komentując swoją „jedynkę”. „Dzisiejszy Puls Biznesu zrobił ze mnie jednorożca” — chwalił się Jakub Jóźwicki, zaś Aleksandra Paulska konkludowała: „Puls Biznesu — jak zawsze rzeczowo i o faktach. Dobra okładka!”.


A jak napiszemy o Tobie? Sprawdź na 100000.pb.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AD

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Siła stu tysięcy