Silne wzrosty w branży handlowej

WIS
opublikowano: 22-01-2009, 00:00

Coraz więcej sieci handlowych ujawnia wyniki sprzedaży za 2008 r. Grupa Muszkieterów, która zrzesza supermarkety pod szyldem Intermarche oraz Bricomarche, prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców, chwali się, że ich łączne obroty w 2008 r. wzrosły o 14 proc. — do 2,9 mld zł. Z kolei franczyzowa sieć sklepów Delikatesy Centrum, rozwijana przez giełdową grupę Eurocash, w 2008 r. osiągnęła łączne obroty wysokości ponad 1,7 mld zł, co stanowi wzrost aż o 40 proc. wobec 2007 r. Sieci te nie ujawniają jednak, jakie dzięki tym wzrostom sprzedaży wygenerowały zyski

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy