Singapur: UBS zapłacił karę za oszukiwanie klientów

opublikowano: 14-11-2019, 11:46

Regulator singapurskiego rynku nałożył 11,2 mln SGD (8 mln USD) kary na UBS, informuje Reuters.

Stało się to po tym, jak dochodzenie ujawniło iż doradcy szwajcarskiego banku oszukiwali klientów co do cen obligacji i produktów strukturyzowanych, pisze agencja. Regulator poinformował, że to UBS powiadomił o nieprawidłowościach, do których miało dojść w Hongkongu i Singapurze w 2016 roku. Szwajcarski bank zapłacił karę i zwróci pieniądze poszkodowanym klientom.

036950dd-4556-4e30-aabc-314ab0b280bd
Frankowicze kontra banki
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE
Frankowicze kontra banki
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany co dwa tygodnie
Kamil Zatoński
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy