Skanery to błąd

Kamil Kosiński
16-03-2005, 00:00

Marcin Bołbot

Samsung Electronics Polska

Firma ma pewną bazę klientów biznesowych, więc ma kanał sprzedaży. Pozostaje natomiast pytanie, czy ich monitory są na tyle dobre, że użytkownicy drukarek zechcą je kupować. Xerox sam nie produkuje matryc LCD, a ciężko jest istnieć na tym rynku, jeśli do zamówionego u kogoś innego produktu doczepia się tylko swoje logo. Firmy mające poważny udział w rynku z reguły same produkują panele.

Adam

Pawłowski

HP Polska

Rynek skanerów zdecydowanie kurczy się i część dotychczasowych graczy ogłosiła już, że będzie się z niego wycofywać. Miejsce skanerów zajmują szybko rozwijające się urządzenia wielofunkcyjne, wyposażone w skaner. Same zaś skanery znajdą prawdopodobnie miejsce jedynie w zastosowaniach niszowych, takich jak systemy do zarządzania dokumentami lub studia graficzne.

Adam Pawtel

ABC Data

Samo logo Xeroxa kojarzy się bardzo dobrze, ale to nie wystarczy. Rynek skanerów jest trudny. Tych urządzeń sprzedaje się coraz mniej, ceny zeszły do bardzo niskiego poziomu. Osiągnąć znaczący udział w rynku będzie Xeroxowi raczej niełatwo. Co do monitorów — to trudno coś prorokować. Z jednej strony rynek paneli LCD jest perspektywiczny, z drugiej — gwałtowne zmiany cen powodują, że jest mało przewidywalny.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Skanery to błąd