Skuteczne rozwiązania do komunikacji zintegrowanej

  • Materiał partnera
opublikowano: 22-10-2019, 09:25

Rozwiązania typu Unified Communications przeznaczone do komunikacji zintegrowanej są w biznesie coraz bardziej popularne. Pozwalają na znaczne uproszczenie komunikacji, ponieważ z poziomu jednej aplikacji, instalowanej na komputerze lub na urządzeniu mobilnym, użytkownik może nawiązywać połączenia głosowe, wideo, wysyłać wiadomości błyskawiczne przez chat, a także wymieniać się plikami.

Bartłomiej Biernat, Product Manager Poly, Veracomp
Zobacz więcej

Bartłomiej Biernat, Product Manager Poly, Veracomp fot. ARC

Wśród korzyści ze stosowania takich rozwiązań należy wymienić podniesienie produktywności pracowników, lepszą komunikację wewnątrz firmy i zespołu, szybsze podejmowanie decyzji, a także pracę z dowolnego miejsca, co przy odpowiednim podejściu wpływa bardzo dobrze na balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Rewolucja chmurowa zatacza coraz szersze kręgi i nie ominęła tego obszaru, więc platformy Unified Communications - dostarczane jako usługa chmurowa - są szeroko stosowane w firmach na całym świecie. Do najbardziej znanych należą Microsoft Teams, Skype for Business, Zoom, Cisco Webex i Google Hangouts. Są one popularne także na polskim rynku.

Jednak aby te rozwiązania realizowały swoją funkcję, czyli żeby pracownicy faktycznie z nich korzystali, warto dostarczyć im odpowiednie narzędzia, które usprawnią ich pracę. W przeciwnym razie aplikacja komputerowa - wykorzystująca wbudowane w laptop głośniki, mikrofony i kamerę - nie spełni swojej roli. Dlatego ważne są słuchawki dla osób pracujących na otwartych przestrzeniach biurowych, kompatybilne telefony biurkowe, a także telefony konferencyjne i zestawy wideo do sal spotkań wykorzystywane w przypadku konieczności zorganizowania większego połączenia w sposób zdalny.

Bardzo dobre recenzje w zakresie takich zastosowań zbierają rozwiązania firmy Poly, które dotychczas były dostarczane przez Plantronics - producenta słuchawek, oraz Polycom - oferującego telefony stacjonarne i wideoterminale. Rozwiązania te wyróżniają się wysoką jakością dźwięku, co podkreśla wielu użytkowników. To bardzo istotne, z uwagi na to, że dźwięk odgrywa kluczowy czynnik w komunikacji — większość przekazów dociera do nas w postaci tonu, barwy głosu, a niekoniecznie obrazu i mowy ciała. Dodatkowo urządzenia Poly współpracują z większością platform komunikacyjnych dostępnych na rynku, co sprawia, że są bardzo uniwersalne i znajdą zastosowanie w firmach dowolnych rozmiarów oraz specjalizacji. 

a9c2adc0-8c30-11e9-b683-526af7764f64
Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu