Sky for Sky kusi bogatych Polaków

ML
opublikowano: 22-11-2007, 00:00

Islandzka firma wierzy, że Polacy będą coraz więcej wydawać na luksusowe artykuły i liczy, że część pieniędzy trafi do jej kasy.

Islandzka firma wierzy, że Polacy będą coraz więcej wydawać na luksusowe artykuły i liczy, że część pieniędzy trafi do jej kasy.

Rozpędzona gospodarka i większe wydatki Polaków na towary z wyższej półki skłoniły islandzką firmę do rozwoju w naszym kraju. Sky for Sky w ciągu dwóch lat zamierza otworzyć u nas co najmniej 20 luksusowych sklepów odzieżowo-obuwniczych marek. Na razie ma dwa we Wrocławiu.

— Kierujemy ofertę do ludzi w wieku 18-35 lat, którzy wydają na modę 10 proc. dochodu — mówi Szymon Dąbrowski ze Sky for Sky.

Spółka jest franczyzobiorcą skandynawskiej spółki IC Companys, która prowadzi ponad tysiąc sklepów w Europie. W naszym kraju Sky for Sky będzie otwierać multibrandowe salony z logo Companys, w których znajdą się ubrania jedenastu marek odzieżowych, monobrandowe salony z ubraniami marki Soaked in Luxury oraz obuwnicze pod szyldem Bianco. Zarząd liczy, że na koniec 2008 r. przychody w Polsce sięgną 65 mln zł, a rok później się podwoją. Rentowność ma wynieść 10 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane