Slogan idealny

AS
06-08-2007, 00:00

Jakimi metodami zaprojektować skuteczny spot radiowy czy telewizyjny?

Jakimi metodami zaprojektować skuteczny spot radiowy czy telewizyjny?

Jak napisać dobry tekst reklamowy? Jak wygląda wstępna koncepcja reklamy, a jak testowanie pomysłów, co to są grupy focusowe, jak metodycznie i niemetodycznie obmyślać slogany, czy i kiedy pokazywać w reklamie emocje, opowiada Luke Sullivan w książce „Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy” (Wydawnictwo Helion).

W publikacji nie pominięto zagadnień wiążących się ściśle z pracą w agencji reklamowej, np. prowadzeniem castingów, współpracą z reżyserem spotu. Opisane zostały też najczęstsze błędy początkujących copywriterów, co czyni książkę praktyczną.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Media / Slogan idealny