Sloggi oskarżany o szerzenie pornografii

Presserwis
27-08-2007, 11:01

Producent bielizny marki Sloggi ma w Skandynawii trudności w realizacji konkursu ”The world’s most beautiful bum” (najpiękniejsza pupa świata), stanowiącego część międzynarodowej kampanii reklamowej ”Show me your Sloggi”. Firmie zarzuca się namawianie do  pornografii.


   

Rzecznik konsumentów w Norwegii i organizacja przeciwko reklamom dyskryminującym płeć w Szwecji zgłosili sprzeciw wobec konkursu ogłoszonego przez Sloggi i nagłośnili tę akcję w mediach. Producent nawoływał klientów z całego świata do przesyłania zdjęć w bieliźnie. Finał konkursu zapowiadano na październik, a na zwycięzcę czekał kontrakt fotograficzny. Jednak wspomniane organizacje w tych krajach uznały konkurs za pornograficzny.

Sofie Lindahl-Jessen, rzeczniczka skandynawskiego oddziału Sloggi, nie kryła zdumienia w rozmowie z branżowym serwisem Kampanje. Uważa, że reakcja różnych organizacji jest nieporozumieniem, gdyż konkurs adresowany jest do dorosłych klientów, a do tego nie dotyczy fotografii nagiego ciała. ”Staraliśmy się wymyślić dowcipny, oryginalny i nieszkodliwy dla nikogo konkurs. Żyjemy w 2007 roku i o naszym pomyśle można powiedzieć wiele, ale nie to, że jest to pornografia” – napisała rzecznika w oświadczeniu.  

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Sloggi oskarżany o szerzenie pornografii