Słupy reklamowe Ströera w stolicy

MAZ
opublikowano: 04-06-2007, 00:00

Do końca 2007 r. firma Ströer postawi w Warszawie 50 obrotowych, podświetlanych słupów reklamowych CLC oraz 40 nośników SuperScroll. Ma to kosztować około 30 mln zł.

— Jeden taki nośnik zastępuje trzy statyczne billboardy. Dzięki temu oszczędza miejsce przestrzeni miejskiej — mówi Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Media / Słupy reklamowe Ströera w stolicy