Smak marki

AST
04-11-2005, 00:00

Niektóre receptury są droższe od złota. A pilnie strzeżonej tajemnicy Chivas Regal 18 Gold Signature nie zdradził jej twórca — Colin Scott (na zdjęciu), który odwiedził Warszawę, by promować swój najnowszy produkt.

— Stworzenie tak doskonałych whisky wymaga doświadczenia, inspiracji i cierpliwości. W efekcie powstaje unikalny smak, aromat i kolor whisky, dlatego z przyjemnością i dumą podpisuję swoim imieniem i nazwiskiem każdą butelkę — przekonywał.

Na 0,7 l trunku sygnowanego nazwiskiem Colina trzeba przeznaczyć jakieś 230-240 zł. Pozostaje pytanie o wartość: zarówno produktu, jak i samej marki...

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AST

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Smak marki