Snap stracił 40 mln USD na okularach

ŁO
aktualizacja: 09-11-2017, 14:28

Spółka kontrolująca aplikację Snapchat sporo straciła na wprowadzeniu na rynek okularów wyposażonych w aparat fotograficzny.

Snap wprowadził na rynek okulary Spectacles we wrześniu 2016 r. i liczył, że gadżet sprzedawany w specjalnych automatach rozmieszczanych w różnych miejscach przyciągnie sporą liczbę fanów. Eksperyment zakończył się jednak niepowodzeniem.  

Okulary Spectacles
Zobacz więcej

Okulary Spectacles

Snap

Amerykańska firma poinformowała, że straciła na okularach 40 mln USD, podaje telewizja BBC.  

Evan Spiegel, założyciel aplikacji Snapchat ujawnił wcześniej, że firma sprzedała do tej pory 150 tys. egzemplarzy Spectacles. Okulary kosztują ponad 600 złotych.  

Snap ma ostatnią złą passę na Wall Street po kiepskich wynikach w trzecim kwartale. Spółka zanotowała stratę sięgającą 443,1 mln USD.

Aplikacja Snapchat, która popularna jest szczególnie wśród młodych osób ma 178 mln aktywnych użytkowników.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Snap stracił 40 mln USD na okularach