Snap ujawnił liczbę sprzedanych okularów

ŁO
aktualizacja: 04-10-2017, 14:36

Właściciel popularnej wśród młodych ludzi aplikacji Snapchat pochwalił się wynikami sprzedaży swojego pierwszego gadżetu.

- Snap sprzedał około 150 tys. par okularów Spectacles od czasu wypuszczenia gadżetu na rynek - informuje serwis TechCrunch.  

MODNY DODATEK:
Zobacz więcej

MODNY DODATEK:

Producent chwali się, że stworzył jedną z najmniejszych bezprzewodowych kamer na świecie, a nad okularami pracował przez kilka lat. spectacles.com

Liczbę ujawnił sam prezes firmy Snap Evan Spiegel podczas Vanity Fair Establishment Summit.

Twórca aplikacji Snapchat jest zadowolony z wyników sprzedaży gadżetu, ale TechCrunch zauważa, że można było spodziewać się lepszych rezultatów. Okulary są dostępne od lutego tego roku.  

Spiegel powtórzył także, że okulary są pierwszą próbą utworzenia działu hardware w spółce, który ma łączyć oprogramowanie firmy z niestandardowymi urządzeniami. Na rynku nie brakuje też opinii, że okulary są przede wszystkim narzędziem marketingowym dla Snapa.  

Spectacles mają wbudowaną kamerę umożliwiającą nagrywanie materiałów wideo z perspektywy oczu użytkownika. Synchronizują się ze smartfonem, więc nakręcony filmik trafia od razu do aplikacji Snapchat. Obraz jest okrągły, co odróżnia go od prostokątnego wideo kręconego smartfonem i wydaje się być wspomnieniem przeniesionym z oczu do urządzenia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Snap ujawnił liczbę sprzedanych okularów