Snapchat buduje międzynarodowy biznes

ŁO, Bloomberg
15-09-2016, 12:11

Popularna aplikacja otwiera biuro w Paryżu i dopina pierwsze medialne umowy w języku innym niż angielski, donosi agencja Bloomberg.

Snapchat robi kolejne, ważne kroki w celu realizacji międzynarodowej ekspansji. Aplikacja namówiła do współpracy medialne firmy z Francji, w tym ceniony dziennik „Le Monde”, magazyn „Paris Match” i gazetę sportową „L’Equipe”. Tytuły będą dystrybuować swoje treści poprzez aplikację.  

Aplikacja Snapchat
Zobacz więcej

Aplikacja Snapchat

Bloomberg

Na początku października otwarte zostanie także biuro Snapchata w Paryżu, którym pokieruje Emmanuel Durand, były menedżer koncernu medialnego Warner Bros. Entertainment.  

Kalifornijski start-up jest wyceniany po majowej rundzie finansowania na około 18 mld USD. Taka kwota sprawia, że firma jest w czołówce najcenniejszych start-upów świata.  

Snapchat to aplikacja popularna szczególnie wśród młodszych użytkowników. Za jej pośrednictwem można przesyłać zdjęcia i filmy, które odbiorca może wyświetlać tylko przez określony czas. Fani lubią aplikację także za możliwość dodawania do wykonanych zdjęć różnych dodatków graficznych i efektów specjalnych.  

Każdego dnia z aplikacji korzysta około 8 mln Francuzów. W Polsce liczba użytkowników szacowana jest na kilkaset tysięcy osób, a niektóre agencje reklamowe wspominają nawet o kilku milionach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Snapchat buduje międzynarodowy biznes