Soczewki kontaktowe kupują młodzi Polacy

Grzegorz Zięba
07-08-2000, 00:00

Soczewki kontaktowe kupują młodzi PolacyRYNEK DO WZIĘCIA: Na rynku soczewek kontaktowych jest jeszcze sporo miejsca do zagospodarowania — twierdzi Grażyna Bajerska, brand manager w firmie Bausch & Lamb. Soczewki kontaktowe są coraz bardziej popularne wśród Polaków. Jednak nadal kupuje się ich o wiele mniej niż w Europie Zachodniej. Chcą to zmienić koncerny produkujące soczewki. W najbliższym czasie czekają nas wzmożone kampanie reklamowe zachęcające osoby noszące okulary do zmiany przyzwyczajeń.Polski rynek soczewek kontaktowych został podzielony między trzy duże koncerny: Johnson &...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Soczewki kontaktowe kupują młodzi Polacy