Sokółka sypnie nowościami

ANP
opublikowano: 25-01-2007, 00:00

Jeden z trzech największych polskich producentów stolarki otworowej, którego w ubiegłym roku przejął szwedzki producent branżowy Inwindo Sverige, wprowadzi na rynek nowe produkty. Do sprzedaży wejdą dwa typy drzwi zewnętrznych, pięć modeli drzwi wewnątrzlokalowych oraz nowe okna Alu Combi, które przeznaczone będą na rynek skandynawski. Ich wprowadzanie jest elementem realizacji nowej strategii polskiego producenta. Sokółka, która w ciągu dwóch-trzech lat chce być krajowym liderem z 10 proc. rynku, postawiła na zróżnicowanie produktów. W tym celu stworzyła nową markę Sokółka standard, pod którą będzie sprzedawać m.in. okna z PCV i aluminium. W 2007 r. wartość sprzedaży nowej oferty wyniesie ponad 50 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu