Sonda

DI
opublikowano: 15-01-2007, 00:00

Mariusz Ziomecki

redaktor naczelny „Przekroju”

Wiktor Legowicz

szef redakcji ekonomicznej Polskiego Radia

W 1997 roku dzienników ekonomicznych było jak na lekarstwo. „Puls Biznesu” znakomicie wypełnił tę lukę. Z przyjemnością powitałem pierwsze numery tej gazety. Od 10 lat są dla mnie codzienną lekturą. „Puls Biznesu” trafia również do szerokiego kręgu odbiorców, a to ze względu na prosty, klarowny język. Rola edukacyjna, jaką spełnia ten dziennik, jest nie do przecenienia.

Maciej Hoffman

dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy

sposób skondensowany, nie była rozgadana. Szybko się sprofilowała na określoną grupę odbiorców — menedżerów i konsekwentnie o nią walczyła. Z powodzeniem. Efektem było pozyskanie reklamodawców.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu