Sondaż dnia: Najskuteczniejsze triki handlowe

WIS
29-03-2011, 00:00

Jak przekonać konsumentów do zakupu nowych produktów? Odpowiedzi na to pytanie udziela badanie konsumenckie przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie spółki Produkt Roku Polska. Z badania wynika, że najskuteczniejsze narzędzia marketingowe w rękach producentów to: większe opakowanie za tę samą cenę, łączenie dwóch produktów z trzecim (który jest gratis), a także dołączanie próbek nowych produktów.

20%

Taka część polskich konsumentów deklaruje silne przywiązanie do marki produktów (zawsze wybierają te same). Zdecydowana większość konsumentów skłonna jest jednak próbować nowości.

90%

Taka część konsumentów wymaga od nowego produktu trwałości oraz wysokiej jakości. Dla ponad połowy ważne jest też jego opakowanie i innowacyjność.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Sondaż dnia: Najskuteczniejsze triki handlowe