Soplica zwiększa udział w rynku

KJ
opublikowano: 31-05-2006, 00:00

Wódka Soplica, należąca do grupy Central European Distribution Corporation (CEDC), wskoczyła na 6. miejsce w rankingu polskich wódek, choć jeszcze w ubiegłym roku plasowała się na 9. Jej udział w rynku we wrześniu 2005 r. sięgał 2,81 proc., a obecnie 3,53 proc. Bożena Piotrowska, dyrektor marketingu CEDC, zapewnia, że jeszcze w tym roku Soplica będzie miała 4 proc. rynku. Będzie to efekt rozbudowy sieci dystrybucji przez grupę oraz działań promocyjnych. CEDC rozpoczął też eksport Soplicy, m.in. do Anglii i Irlandii.

Soplica jest jedną z najstarszych polskich wódek. W portfelu CEDC są też takie marki, jak Żubrówka, Absolwent czy Bols.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KJ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy