Spółka gwiazdy filmowej oskarżona o fałszywą reklamę

Marek Druś, The Telegraph
opublikowano: 25-08-2017, 12:31
aktualizacja: 25-08-2017, 12:34

Należący do Serwis Gwyneth Paltrow serwis internetowy Goop został zgłoszony do specjalnego zespołu stanu Kalifornia nadzorującego rynek zdrowej żywności i porad medycznych przez organizację zajmującą się tropieniem fałszywych reklam.

Truth in Advertising twierdzi, że Goop, specjalizujący się w promocji porad i produktów  prozdrowotnych, wprowadza użytkowników w błąd, bo ponad 50 proc. jego oferty nie ma potwierdzenia naukowego. Bonnie Patten, szefowa organizacji zarzuciła serwisowi, że „wykorzystuje kobiety dla swoich celów finansowych”

Zobacz więcej

youtube.com

- Goop musi wstrzymać natychmiast swój marketing stawiający zyski ponad dobrem ludzi – oświadczyła.

Wśród produktów oferowanych przez serwis są m.in.  tynktura z kwiatów róży na depresję, plastry na uspokojenie i witamina D3 na raka.

To nie pierwszy raz kiedy Goop jest krytykowany za swoją ofertę. W czerwcu promował “Body Vibe Stickers”,  plastry jakoby zaprojektowane aby wzmacniać energię. Przekonywał wówczas, że powstały dzięki technologii NASA. Kiedy sprawa stała się głośna NASA wyśmiała te twierdzenia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, The Telegraph

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Spółka gwiazdy filmowej oskarżona o fałszywą reklamę