Spółka nie może ukrywać informacji

Grzegorz Kulik
opublikowano: 24-04-2009, 00:00

Komunikacja z rynkiem kapitałowym powinna być przede wszystkim rzetelna i uczciwa. Oznacza to, że spółka nie ukrywa informacji dla niej niekorzystnych. Publikuje wszystkie ważne informacje pozwalające akcjonariuszom ocenić jej rzeczywistą sytuację.

Transparentna i konsekwentnie realizowana polityka informacyjna jest doceniana, a jej efekty są dobrze widoczne szczególnie w okresie bessy. Spółki wiarygodne, które realizują swoje obietnice i publikują rzetelne raporty okresowe są lepiej oceniane przez uczestników rynku. Nowoczesna strona internetowa i systematyczne bezpośrednie spotkania z analitykami, zarządzającymi czy inwestorami indywidualnymi to dobre narzędzia do budowania zaufania do spółki.

Grzegorz Kulik

kierownik Działu Komunikacji Korporacyjnej ZAP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Kulik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu