Spomlek rozwija skrzydła

WIS
06-04-2011, 00:00

O jedną czwartą, do 361 mln zł, wzrosły w 2010 r. przychody Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Firma zwiększyła sprzedaż m.in. dzięki wprowadzeniu na rynek marek serowych Serenada i Old Poland. Ponadto w 2010 r. Spomlek połączył się z Elbląską Spółdzielnią Mleczarską.

Na ten rok firma planuje nowe inwestycje. Wyda co najmniej kilka milionów złotych na rozszerzenie dystrybucji i marketing, w związku m.in. z dalszym rozwojem marki Serenada. Zarząd spółdzielni zapowiada też, że chce brać udział w dalszej konsolidacji branży mleczarskiej. Obecnie prowadzi rozmowy z dwoma mleczarniami zainteresowanymi połączeniem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Spomlek rozwija skrzydła