Spray obniżył zysk netto do 0,5 mln zł w 2005 r., ale podtrzymał prognozę na 2006 r.

Internet Securities
opublikowano: 07-11-2005, 14:01

Spółka telekomunikacyjna Spray SA obniżyła prognozę wyników na koniec roku ze względu na mniejsze środki pozyskane z emisji akcji i opóźnienia przy rejestracji podwyższenia kapitału, powiedział w poniedziałek prezes spółki Bogdan Paszkowski. Spółka obniżyła do 0,5 mln zł zysku netto na koniec roku wobec 1,18 mln zł prognozowanego wcześniej.

Spółka telekomunikacyjna Spray SA obniżyła prognozę wyników na koniec roku ze względu na mniejsze środki pozyskane z emisji akcji i opóźnienia przy rejestracji podwyższenia kapitału, powiedział w poniedziałek prezes spółki Bogdan Paszkowski. Spółka obniżyła do 0,5 mln zł zysku netto na koniec roku wobec 1,18 mln zł prognozowanego wcześniej.

Spray obniżył również przychody na koniec roku do 6,53 mln zł z 8,54 mln zł planowanych w czerwcu tego roku.

„Przygotowując założenia do prognozy wyników zakładaliśmy pozyskanie z publicznej emisji więcej środków, a dodatkowo na zmianę naszej prognozy wpłynął także fakt, że opóźnił się termin rejestracji podwyższenia kapitału przez co spółka uzyskała dostęp do pozyskanych środków w terminie późniejszym od zakładanego” – tłumaczył zmianę prognozy Paszkowski.

Spółka zakładała, że z emisji akcji pozyska 8-10 mln zł, tymczasem do kasy Spraya ostatecznie wpłynęło 6,3 mln zł.

„Udało nam się jednak uruchomić pierwszą stację bazową radiowej transmisji danych w technologii LMDS. Kończymy testy, a od 5 grudnia nastąpi już komercyjne wykorzystanie stacji. Planujemy budowę kolejnych stacji tego typu, gdzie w ich zasięgu znajdzie się około 700 tys. mieszkań w Warszawie” – powiedział prezes.

Dodał, że fakt ten pozwala spółce na podtrzymanie prognoz wyników w stosunku do 2006 roku. Zarząd szacuje, że zysk netto w przyszłym roku wyniesie 2,74 mln zł, natomiast przychody zostaną niemal podwojone i wyniosą 16,2 mln zł.

„Obecnie mamy ponad 11 tys. sprzedawanych usług. Do końca roku szacujemy, że wzrośnie do 13 tys. Natomiast na koniec przyszłego roku zakładamy, że będzie to 31 tys. sprzedanych usług co daje około 15-18 tys abonentów” – powiedział Paszkowski.

Spółka zapowiedziała, że w związku z rozszerzeniem oferowanych usług telekomunikacyjnych na coraz większy obszar Warszawy w przyszłym roku rozpocznie kampanię wizerunkowo-sprzedażową.

Spray dostarcza usługi telekomunikacyjne za pośrednictwem swojej własnej publicznej sieci telekomunikacyjnej i dostarcza trzy podstawowe usługi telekomunikacyjne: usługi głosowe, transmisji danych i telewizji kablowej.

W trzecim kwartale spółka zanotowała zysk netto w wysokości 102.000 zł przy przychodach na poziomie 1,65 mln zł. W analogicznym okresie 2004 roku było to odpowiednio 65.000 zł i 1,39 mln zł.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane