Springer zadowolony z „Dziennika”

DI
10-05-2006, 00:00

Średnia dzienna sprzedaż „Dziennika”, wydawanego od 18 kwietnia przez Axel Springer Polska, w ciągu dwóch pierwszych tygodni znacznie przekroczyła 200 tys. egzemplarzy — poinformował koncern.

— To wynik, który znacznie przekracza nasze pierwotne oczekiwania i założenia biznesplanu. Wiele wskazuje na to, że uda nam się ponownie poszerzyć rynek i pozyskać nowych czytelników dla prasy codziennej — ocenia Florian Fels, prezes Axel Springer Polska.

Agora informowała wcześniej, że średnia dzienna sprzedaż jej „Gazety Wyborczej” w ciągu siedmiu dni od wejścia na rynek nowego konkurenta wyniosła 502 tys. egzemplarzy. Springer liczył w średnim okresie na sprzedaż 150 tys. egzemplarzy „Dziennika”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Springer zadowolony z „Dziennika”