Sprzedaż BMW i Mercedesów spadła w I półroczu

07-07-2003, 18:53
Sprzedaż aut marki BMW spadła w pierwszym półroczu o 5,5 proc. W tym samym okresie o 2 proc. spadła sprzedaż aut marki Mercedes, produkowanych przez koncern DaimlerChrysler.Bayerische Motoren Werke, drugi na świecie producent aut luksusowych sprzedał w okresie pierwszych sześciu miesięcy tego roku 454.970 aut. Włączając sprzedaż aut marki Mini, sprzedaż wzrosła w pierwszym półroczu o 0,2 proc. do 544.850 sztuk.BMW podtrzymało prognozę zwiększenia sprzedaży i zysków w tym roku. Liczy na zwiększony popyt na nowe auta serii 5, które...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Sprzedaż BMW i Mercedesów spadła w I półroczu