Sprzedaż LVMH spadła w 2003 roku przez słabnącego dolara

22-01-2004, 10:33

LVMH, największy na świecie producent i dystrybutor dóbr luksusowych poinformował, że jego ubiegłoroczna sprzedaż spadła, ale osiągnęła wartość wyższą od oczekiwań analityków. Francuska spółka spodziewa się 7 proc. wzrostu zysku operacyjnego na koniec roku.LVMH zakończył ubiegły rok sprzedażą w wysokości 11,96 mld EUR, o 5,8 proc. niższą niż rok wcześniej. Okazała się ona jednak o 140 mln EUR wyższa niż oczekiwali analitycy.Na wyniki LVMH znaczny wpływ miał spadek wartości dolara w okresie ostatnich kilkunastu miesięcy. Bez uwzględniania różnic kursowych sprzedaż...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Sprzedaż LVMH spadła w 2003 roku przez słabnącego dolara