Sprzedaż Orkli nie jest przesądzona

MEW
opublikowano: 28-03-2006, 00:00

Ostateczne decyzje w sprawie Orkli Media, mającej w Polsce udziały w trzynastu dziennikach regionalnych i Presspublice, wydawcy dziennika „Rzeczpospolita”, mogą zapaść później. Powodem są rozbieżności między akcjonariuszami Orkli. O ile do tej pory wydawało się, że koncern zdecyduje się na sprzedaż aktywów medialnych, o tyle Stein Erik Hagen, mający prawie 17 proc. akcji Orkli, powiedział w wywiadzie dla norweskiego „VG”, że koncern nie powinien się ich pozbywać, a wręcz przeciwnie — rozwijać je.

— Nadal trzymamy się pierwotnego planu, zgodnie z którym memorandum ma być gotowe w marcu — mówi Stig Finslo, rzecznik Orkla Media.

Z wcześniejszych informacji wynikało, że Orkla otrzymała zgłoszenia od dziewięciu chętnych. Wśród nich znalazła się m.in. szwedzka grupa Bonnier, wydająca „Puls Biznesu”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MEW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu