Sprzedaż produktów firmy Naked Wines wzrosła o 68 proc.

  • Paweł Makosz
opublikowano: 11-06-2021, 11:44

Roczna sprzedaż Naked Wines wzrosła o 68 proc., ponieważ więcej osób zamawiało wino za pomocą internetu podczas lockdownów. Mimo to, firma zanotowała większe straty.

Naked Wines, który sprzedaje swoje produkty ponad 300 tys. klientów poinformował, że ponad dwukrotnie wzrosły koszty jego reklamy. W tym roku ich kwota wynosi 42,3 mln GBP, podczas gdy w roku ubiegłym było to 19,8 mln GBP.

Akcje firmy potaniały o 1.5 proc. do 782 pensów przed godziną 11:00. Najprawdopodobniej strata przed opodatkowaniem wzrosła do 10.7 mln GBP. To więcej, niż przewidywane przez analityków 10,4 mln GBP.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PM, Reuters

Polecane