Sprzedaż tabletów Microsoftu rozczarowuje

TR
opublikowano: 15-03-2013, 10:44

Microsoft sprzedał jedynie 1,5 mln tabletów Surface – informuje Bloomberg.

Na ten wynik składa się sprzedaż niespełna 1 mln tabletów Surface RT oraz 500 tys. egzemplarzy modelu Surface PRO. Obie jednostki wyposażone są w najnowszy system operacyjny Windows 8. Taki wyniki nie może być jednak zadowalający. Microsoft zamówił 3 mln sztuk modelu RT, którego debiut odbył się w październiku. Po blisko 6 miesiącach pobytu na rynku, sprzedaż oscylująca w granicach 1 mln w znacznym stopniu odbiega od oczekiwań Microsoftu.

Microsoft sprzedał jedynie 1,5 mln tabletów Surface
Microsoft sprzedał jedynie 1,5 mln tabletów Surface
None
None

Za słabą sprzedaż tabletów może być odpowiedzialny najnowszy system operacyjny Windows 8, o którym rynek wypowiada się nad wyraz krytycznie.

- Wydaję mi się, że Windows 8, nie jest lepszy od platformy Vista – mówił Jun Dong-soo, dyrektor wykonawczy Samsunga.

Windows Vista jest przez wielu uważany za najgorszy system operacyjny wyprodukowany przez Microsoft.

Pomyślnych wieści dotyczących sprzedaży urządzeń z Windowsem 8 próżno szukać wśród partnerów biznesowych Microsoftu.

Przedstawiciele Acera, Asusa i Fujitsu, producentów tabletów wyposażonych w najnowszą platformę spod znaku Microsoftu, potwierdzają, że sprzedaż tych urządzeń wygląda mizernie.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane