Sprzedaż Wanadoo wzrosła o 38 proc.

Agnieszka Morawiecka, Reuters
29-04-2003, 00:00

Wanadoo, drugi w Europie dostawca serwisu internetowego, zanotował wyższy od oczekiwanego poziom sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku. Sprzedaż spółki wzrosła o 38 proc. w porównaniu z wynikiem sprzed roku i wyniosła 567 mln EUR (2,42 mld zł) dzięki wzrostowi liczby klientów i większej liczbie reklamodawców.

Liczba abonentów Wanadoo, ramienia France Telecom, wzrosła o 251 tys. — do 8,79 mln. Przychody spółki wzrosły z kolei o 58 proc. — do 393 mln EUR (1,67 mld zł)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Morawiecka, Reuters

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Sprzedaż Wanadoo wzrosła o 38 proc.