SPS Handel kupił ZM Ostrołęka

Reuters, Tadeusz Markiewicz
opublikowano: 25-03-2002, 00:00

Zgodnie z zapowiedziami „PB”, Zakłady Mięsne Morliny podpisały przedwstępną umowę sprzedaży 76,6 proc. akcji Zakładów Mięsnych Ostrołęka firmie SPS Handel, zajmującej się obrotem artykułami spożywczymi. Ostateczne porozumienie, którego wartości nie ujawniono, ma zostać podpisane do czerwca 2002 r.

— Ostrołęka nie ma własnego działu marketingu i sprzedaży. Kupno zakładu będzie opłacało się firmie handlowej, która planuje rozpoczęcie produkcji dla własnej sieci sprzedaży. Inwestor, który nabędzie spółkę, będzie musiał zmniejszyć zatrudnienie co najmniej o połowę — komentowała niedawno dla „PB” Bogna Sikorska, analityk CDM Pekao.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Reuters, Tadeusz Markiewicz

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu