Średnia sprzedaż dziennika Polska

DI, PAP
08-11-2007, 00:00

Średnia sprzedaż dziennika „Polska” 15-20 października wyniosła 367 961 egz. W dniu debiutu było najlepiej — 295,9 tys. egz., w sobotę 20 października — 764,5 tys. egz. Przed debiutem Tomasz Wróblewski, wiceprezes Polskapresse, mówił, że w tygodniu nakład „Polski” wyniesie 600-700 egz., zaś w piątki — nawet milion.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Średnia sprzedaż dziennika Polska