Średnia sprzedaż dziennika ‘Polska’ w 2-im tygodniu wzrosła do 370,8 tys. egz.

ISB
09-11-2007, 15:24

Średnia dzienna sprzedaż dziennika "Polska" w  drugim tygodniu jego wydawania (22-27 października) wyniosła ok. 370.840 egz., wynika z szacunkowych danych przekazanych przez Polskapresse. W pierwszym tygodniu średnia sprzedaż dziennika wyniosła 367.961 egz.

W poniedziałek, 22 października, łączna sprzedaż 18 tytułów pod wspólną marką "Polska" (m.in. "Polska - Gazeta Krakowska", "Polska - Dziennik Zachodni", czy "Polska-Warszawa") wyniosła 300,9 tys. egzemplarzy. We wtorek było to 252,9 tys. egz., w środę - 251,5 tys., w czwartek - 329,8 tys. egz. Sprzedaż najwyższa była w piątek (750,8 tys. egz.), a w sobotę wyniosła 339,1 tys. egz.

W III kw. średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" wynosiła 435 tys. egz. Szefowie Polskapresse deklarowali, że to "Gazeta" będzie punktem odniesienia dla nowego tytułu, a Tomasz Wróblewski zapowiedział, że będzie zadowolony z poziomu sprzedaży na poziomie "Gazeta Wyborcza plus jeden". (ISB)

mtd/tom

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Średnia sprzedaż dziennika ‘Polska’ w 2-im tygodniu wzrosła do 370,8 tys. egz.