Star Fitness w sieciach

SW
01-06-2012, 00:00

Spółka zdywersyfikuje rynki zbytu. Do końca roku planuje 6,9 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Star Fitness, dostawca sprzętu sportowego notowany na NewConnect, planuje poszerzenie oferty produktowej i uruchomienie nowych kanałów sprzedaży. Priorytetem jest dywersyfikacja rynków zbytu.

Spółka już postanowiła o sprzedaży sprzętu serii Home Edition, za pośrednictwem sklepu internetowego, sieci sklepów sportowych oraz marketów.

Uruchomiła już dział sprzedaży i dystrybucji sprzętu domowego w ramach rozbudowy struktury firmy. Pozostałe cele strategiczne Star Fitness to pozyskiwanie kolejnych punktów dystrybucji oferowanego sprzętu.

— Do końca 2012 r. planujemy zdobyć 100 kolejnych lokalizacji, które będziemy zaopatrywać w sprzęt sportowy — mówi Sebastian Gazda, prezes Star Fitness.

Po I kwartale 2012 r. Star Fitness opublikowała także zaktualizowane prognozy finansowe. Do końca roku chce uzyskać 6,9 mln zł przychodów ze sprzedaży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Star Fitness w sieciach