Starbucks rządzi na Facebooku

ŁO, facebakers.com
15-07-2010, 15:25

Kawiarniany gigant ze Stanów Zjednoczonych ma już ponad 10 milionów fanów swojego profilu na portalu społecznościowym Facebook. To pierwsza firma z takim wynikiem.


Tylko w tym roku Starbucksowi przybyło ponad 5 milionów fanów, co oznacza, że od stycznia co trzy sekundy przybywał sieci jeden fan. W sumie 2 proc. wszystkich użytkowników Facebooka na świecie jest fanami Starbucksa.


Portale społecznościowe takie jak Facebook i Twitter są ostatnio coraz poważniej traktowane przez reklamodawców, głównie w przypadku promocji nowych produktów. Starbucks oprócz oficjalnego globalnego profilu prowadzi jeszcze osobne konta facebookowe w poszczególnych krajach. Dużą popularnością cieszy się profil Starbucks Frappuccino, który ma już ponad 2 miliony fanów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, facebakers.com

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Starbucks rządzi na Facebooku