Brak akceptacji gier produkowanych przez Spółkę i Grupę przez Apple App Store, Google Play, Steam
i Microsoft Store, które odpowiadają za większość przychodów Emitenta z dystrybucji gier wideo, ich
niekorzystna ocena lub niekorzystna zmiana zasad jej dokonywania, wiązałaby się z ograniczeniem
możliwości dystrybucji gier i ich promocji za pośrednictwem ww. platform, a w konsekwencji
ograniczeniem ich dostępności. Rodzić to może ryzyko ograniczenia przychodów uzyskiwanych
z dystrybucji gier przez Spółkę i Grupę, co miałoby istotny negatywny wpływ na wyniki finansowe Spółki
i Grupy.
Jak opisano we wcześniejszym punkcie, Spółka i Grupa aktywnie budują relacje z właścicielami platform
dystrybucyjnych i dokłada wszelkich starań, by na możliwie wczesnym etapie posiąść wiedzę
o potencjalnych ryzykach dotyczących konkretnych produktów (gier). Poprzez analizę i uwzględnianie
otrzymanych uwag Spółka i Grupa starają się, by wszystkie gry pozytywnie przechodziły zewnętrzne
certyfikacje. W ocenie Zarządu, takie podejście znacząco ogranicza ww. ryzyko.
Ryzyko związane ze zmianą warunków umów dystrybucyjnych lub regulaminów operatorów
platform dystrybucyjnych lub wypowiedzeniem umów dystrybucyjnych
Spółka i Grupa są stroną umów dystrybucyjnych i licencyjnych dotyczących zasad dystrybuowania lub
udostępniania gier tworzonych przez Spółkę i Grupę na różnego rodzaju platformach czy nośnikach
danych. Nie można wykluczyć nieprzedłużenia tych umów na kolejne okresy lub ich przedterminowego
rozwiązania, a także renegocjacji obecnych warunków handlowych lub ich jednostronnej zmiany przez
dystrybutorów, co miałoby istotny negatywny wpływ na działalność Emitenta i jego wyniki finansowe.
Zasady współpracy i dystrybucji produktów Emitenta określone są również w stosowanych przez
dystrybutorów regulaminach.
Modyfikacja regulaminów platform internetowych, skutkująca zmianą zasad ich funkcjonowania, może
powodować ograniczenie ich dostępności dla Spółki i Grupy. Spółka i Grupa planują także rozszerzenie
działalności na rynkach azjatyckich, korzystając przy tym z usług lokalnych dystrybutorów, przy czym
z uwagi na niewielkie doświadczenie Spółki i Grupy na tych rynkach, w przypadku nawiązania takich
relacji, ewentualne rozwiązanie umów lub zerwanie relacji z lokalnymi dystrybutorami, np. w wyniku
niewywiązywania się przez nich z zobowiązań wobec Spółki i Grupy, może skutkować trudnościami
w nawiązaniu współpracy z podmiotami zastępczymi. Wszystkie powyższe okoliczności mogą
prowadzić do istotnego ograniczenia rynku zbytu Spółki i Grupy oraz konieczności pozyskania nowych
dystrybutorów, a także niekorzystnie wpłynąć na ich wyniki sprzedażowe i finansowe.
Jak opisano we wcześniejszych punktach, Spółka i Grupa aktywnie budują relacje z właścicielami
platform dystrybucyjnych i dokłada wszelkich starań, by na możliwie wczesnym etapie posiąść wiedzę
o potencjalnych ryzykach dotyczących konkretnych produktów (gier). W ocenie Zarządu, takie
podejście w połączeniu z uważnym traktowaniem umów dystrybucyjnych i trzymaniem się zasad
w nich określonych znacząco ogranicza ww. ryzyko.
Ryzyko związane z rozwojem nowych technologii i branży, w której działa Spółka i Grupa
Rozwój działalności Spółki i Grupy jest związany w zdecydowanej mierze z potrzebą stałej obserwacji
i analizy nowych zjawisk rynkowych oraz aktualizowania posiadanej bazy technicznej i technologicznej.
Branża informatyczna, w tym branża gier, w której Spółka i Grupa prowadzą działalność, cechuje się
bardzo szybkim rozwojem stosowanych technologii i rozwiązań informatycznych. Spółka i Grupa muszą
monitorować i uwzględniać wszelkie modyfikacje implementowane przez główne platformy sprzętowe