HARPER HYGIENICS S.A. 
Siedziba: Aleje Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, Polska (budynek Equator II, XII piętro) 
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 
KRS: 0000289345, Kapitał Zakładowy: 636 700,00 zł, Kapitał Wpłacony: 636 700,00 zł,  
NIP: 521-01-20-598, REGON: 002203701, BDO nr 000084511 
 
Zakład Produkcyjny: ul. Gen. K. Sosnkowskiego 34, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Polska 
tel.: 25 759 84 00, fax: 25 759 85 10, e-mail: harper@harperhygienics.com; www.harperhygienics.com 
 
SPRAWOZDANIE  RADY  NADZORCZEJ  HARPER  HYGIENICS  S.A. 
O WYNAGRODZENIACH  CZŁONKÓW  ZARZĄDU  I  RADY  NADZORCZEJ 
ZA OKRES 1.04.2022 – 31.12.2023 
1.  WPROWADZENIE  
Niniejsze  sprawozdanie(„Sprawozdanie”)  zostało  sporządzone  przez  Radę  Nadzorczą  Harper 
Hygienics S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) na podstawie art. 90 g ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. 
o  ofercie  publicznej  i  warunkach  wprowadzania  instrumentów  finansowych  do  zorganizowanego 
systemu  obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2554, z 2023 r. poz. 825, 1723, 
„Ustawa o ofercie publicznej”) (dalej „Ustawa”).  
Sprawozdanie przedstawia kompleksowy przegląd wynagrodzeń otrzymanych przez członków Zarządu 
i Rady Nadzorczej Spółki lub należnych im w związku z wykonywaną funkcją, zgodnie z obowiązującą 
w  Spółce  polityką  wynagrodzeń,  która  obowiązuje  w  Spółce  od  dnia 18  listopada  2020  r.  („Polityka 
Wynagrodzeń”) zgodnie z uchwałą nr 18 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Harper 
Hygienics S.A. z dnia 18 listopada 2020 r.   
Sprawozdanie obejmuje okres od 1 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r. (rok obrotowy 2022), co jest 
zgodne z Polityką Wynagrodzeń. Sprawozdanie jest poddawane weryfikacji biegłego rewidenta. 
Sprawozdanie  za  rok  2022  jest  kolejnym  sprawozdaniem,  poprzednie  sprawozdania  zgodnie 
z obowiązującymi  przepisami  sporządzono  za  2021  oraz  łącznie  za  lata  2019  i  2020.  Zostały  one 
poddane  weryfikacji  przez  biegłego  rewidenta  oraz  opublikowane  na  stronie  internetowej  Spółki 
wraz z raportem  biegłego  rewidenta.  Wszystkie  dane  dotyczące  wynagrodzeń  w  niniejszym 
Sprawozdaniu są kwotami brutto od których zostały pobrane zaliczki na podatek dochodowy i składki 
na  ubezpieczenie  społeczne  i  zdrowotne  zgodnie  z  obowiązującymi  w  tym  zakresie  przepisami 
(nie dotyczy wynagrodzeń wypłacanych na zasadzie współpracy B2B).  
W Sprawozdaniu nie zamieszczono danych osobowych członków Zarządu i Rady Nadzorczej, o których 
mowa art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie 
swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE  (ogólne  rozporządzenie 
o  ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1, z późn. zm.). 
2.  SKŁAD ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ HARPER HYGIENICS W ROKU OBROTOWYM 
2022  
W  okresie  objętym  Sprawozdaniem  funkcje  członków  Zarządu  i  Rady  Nadzorczej  Spółki  pełniły 
następujące osoby:  
Zarząd:  
•  Dmitrij Kostojanskij - Prezes Zarządu – od 01.04.2022 do nadal, 
•  Andrzej Kowalski - Członek Zarządu – od 01.04.2022 do 30.01.2023, 
•  Sergejs Binkovskis - Członek Zarządu - od 01.04.2021 do nadal. 
W dniu 31 stycznia 2023 roku Spółka  poinformowała,  iż w  dniu  30 stycznia 2023 roku pan  Andrzej 
Kowalski  złożył  rezygnację  z  pełnienia  funkcji  Członka  Zarządu.  Przyczyna  rezygnacji  nie  została 
podana.