HARPER HYGIENICS S.A.
Siedziba: Aleje Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, Polska (budynek Equator II, XII piętro)
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS
KRS: 0000289345, Kapitał Zakładowy: 636 700,00 zł, Kapitał Wpłacony: 636 700,00 zł,
NIP: 521-01-20-598, REGON: 002203701, BDO nr 000084511
Zakład Produkcyjny: ul. Gen. K. Sosnkowskiego 34, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Polska
tel.: 25 759 84 00, fax: 25 759 85 10, e-mail: harper@harperhygienics.com; www.harperhygienics.com
SPRAWOZDANIE RADY NADZORCZEJ HARPER HYGIENICS S.A.
O WYNAGRODZENIACH CZŁONKÓW ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ
ZA OKRES 1.04.2022 – 31.12.2023
1. WPROWADZENIE
Niniejsze sprawozdanie(„Sprawozdanie”) zostało sporządzone przez Radę Nadzorczą Harper
Hygienics S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) na podstawie art. 90 g ustawy z dnia 29 lipca 2005 r.
o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego
systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2554, z 2023 r. poz. 825, 1723,
„Ustawa o ofercie publicznej”) (dalej „Ustawa”).
Sprawozdanie przedstawia kompleksowy przegląd wynagrodzeń otrzymanych przez członków Zarządu
i Rady Nadzorczej Spółki lub należnych im w związku z wykonywaną funkcją, zgodnie z obowiązującą
w Spółce polityką wynagrodzeń, która obowiązuje w Spółce od dnia 18 listopada 2020 r. („Polityka
Wynagrodzeń”) zgodnie z uchwałą nr 18 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Harper
Hygienics S.A. z dnia 18 listopada 2020 r.
Sprawozdanie obejmuje okres od 1 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r. (rok obrotowy 2022), co jest
zgodne z Polityką Wynagrodzeń. Sprawozdanie jest poddawane weryfikacji biegłego rewidenta.
Sprawozdanie za rok 2022 jest kolejnym sprawozdaniem, poprzednie sprawozdania zgodnie
z obowiązującymi przepisami sporządzono za 2021 oraz łącznie za lata 2019 i 2020. Zostały one
poddane weryfikacji przez biegłego rewidenta oraz opublikowane na stronie internetowej Spółki
wraz z raportem biegłego rewidenta. Wszystkie dane dotyczące wynagrodzeń w niniejszym
Sprawozdaniu są kwotami brutto od których zostały pobrane zaliczki na podatek dochodowy i składki
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
(nie dotyczy wynagrodzeń wypłacanych na zasadzie współpracy B2B).
W Sprawozdaniu nie zamieszczono danych osobowych członków Zarządu i Rady Nadzorczej, o których
mowa art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1, z późn. zm.).
2. SKŁAD ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ HARPER HYGIENICS W ROKU OBROTOWYM
2022
W okresie objętym Sprawozdaniem funkcje członków Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki pełniły
następujące osoby:
Zarząd:
• Dmitrij Kostojanskij - Prezes Zarządu – od 01.04.2022 do nadal,
• Andrzej Kowalski - Członek Zarządu – od 01.04.2022 do 30.01.2023,
• Sergejs Binkovskis - Członek Zarządu - od 01.04.2021 do nadal.
W dniu 31 stycznia 2023 roku Spółka poinformowała, iż w dniu 30 stycznia 2023 roku pan Andrzej
Kowalski złożył rezygnację z pełnienia funkcji Członka Zarządu. Przyczyna rezygnacji nie została
podana.