
 
Strategia Audit Sp. z o.o. Sp.k. 
ul. Wiejska 12a, 00-490 Warszawa; www.grupastrategia.com 
SR dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII WydziaĆ Gospodarczy KRS, nr KRS 0000539118, NIP7010461999,  
Podmiot uprawniony do badania sprawozdaĆ finansowych nr 4036 
 
 
OdpowiedzialnoĆÄ  Rady  Nadzorczej  obejmuje  rĂłwnieĆŒ  zaprojektowanie,  wdroĆŒenie  i  utrzymanie 
systemu kontroli wewnÄtrznej zapewniajÄ
cego sporzÄ
dzenie kompletnego Sprawozdania wolnego od 
istotnych znieksztaĆceĆ spowodowanych oszustwem lub bĆÄdem. 
 
III.  OdpowiedzialnoĆÄ biegĆego rewidenta 
Zadaniem biegĆego byĆa ocena kompletnoĆci informacji zamieszczonych w zaĆÄ
czonym Sprawozdaniu, 
przy uwzglÄdnieniu kryterium okreĆlonego w sekcji âI. Identyfikacja kryteriĂłw i opis przedmiotu usĆugiâ 
i wyraĆŒenie na podstawie uzyskanych dowodĂłw niezaleĆŒnego wniosku z wykonanej usĆugi atestacyjnej 
dajÄ
cej racjonalnÄ
 pewnoĆÄ.  
Wykonano usĆugÄ zgodnie z regulacjami Krajowego Standardu UsĆug Atestacyjnych Innych niĆŒ Badanie 
i  PrzeglÄ
d  3000  (Z)  w  brzmieniu  MiÄdzynarodowego  Standardu  UsĆug  Atestacyjnych  3000 
(zmienionego),  âUsĆugi  atestacyjne  inne  niĆŒ  badania  lub  przeglÄ
dy  historycznych  informacji 
finansowychâ, przyjÄtego uchwaĆÄ
  nr 3436/52e/2019 Krajowej  Rady BiegĆych RewidentĂłw  z  dnia  8 
kwietnia 2019 roku, z pĂłĆșniejszymi zmianami (dalej: âKSUA 3000 (Z)â). 
Standard ten nakĆada na biegĆego rewidenta obowiÄ
zek zaplanowania i wykonania procedur w taki 
sposĂłb, aby uzyskaÄ racjonalnÄ
 pewnoĆÄ, ĆŒe Sprawozdanie zostaĆo przygotowane kompletnie, zgodnie 
z okreĆlonymi kryteriami.  
Racjonalna pewnoĆÄ jest wysokim poziomem pewnoĆci, ale nie gwarantuje, ĆŒe usĆuga przeprowadzona 
zgodnie z KSUA 3000 (Z) zawsze wykryje istniejÄ
ce istotne znieksztaĆcenie.  
WybĂłr procedur zaleĆŒy od osÄ
du biegĆego rewidenta, w tym od jego oszacowania ryzyka wystÄ
pienia 
istotnych znieksztaĆceĆ spowodowanych oszustwem lub bĆÄdem. PrzeprowadzajÄ
c oszacowanie tego 
ryzyka  biegĆy  rewident  bierze  pod  uwagÄ  kontrolÄ  wewnÄtrznÄ
  zwiÄ
zanÄ
  ze  sporzÄ
dzeniem 
kompletnego sprawozdania w celu zaplanowania stosownych procedur, ktĂłre majÄ
 zapewniÄ biegĆemu 
rewidentowi wystarczajÄ
ce i odpowiednie do okolicznoĆci dowody. Nie zostaĆa przeprowadzona ocena 
funkcjonowania systemu kontroli wewnÄtrznej, w celu wyraĆŒenia wniosku na temat skutecznoĆci jej 
dziaĆania. 
 
IV.  Podsumowanie wykonanych prac oraz ograniczenia naszych procedur 
Zaplanowane i przeprowadzone przez biegĆego procedury obejmowaĆy w szczegĂłlnoĆci: 
a) zapoznanie siÄ z treĆciÄ
 Sprawozdania i porĂłwnanie zawartych w nim informacji do majÄ
cych 
zastosowanie wymagaĆ; 
b) zapoznanie siÄ  z uchwaĆami Walnego  Zgromadzenia spĂłĆki dotyczÄ
cymi polityki  wynagrodzeĆ 
CzĆonkĂłw ZarzÄ
du i Rady Nadzorczej oraz uszczegĂłĆawiajÄ
cymi je uchwaĆami Rady Nadzorczej; 
c) ustalenie, poprzez porĂłwnanie do dokumentĂłw korporacyjnych, listy osĂłb odnoĆnie do ktĂłrych 
istnieje wymĂłg zamieszczenia informacji w sprawozdaniu o wynagrodzeniach i ustalenie, poprzez 
zapytania  osĂłb  odpowiedzialnych  za  przygotowanie  sprawozdania,  a  tam,  gdzie  uznano  to  za