muzycznych prezentowanych w sklepach klienta lub wyrażania zgody na treści poszczególnych spotów
promocyjnych. Warto też wspomnieć o bezpieczeństwie klientów, szczególnie na polu legalności
i certyfikacji usług, stabilności i rozwoju aplikacji, rozwoju hardware’u oraz gwarancji reżimów
serwisowych i wiedzy technicznej.
Rok 2023 okazał się dla Grupy IMS bardzo dobrym czasem. Grupa IMS rozwija w najszerszym
zakresie w Polsce usługi audio-, wideo- i aromamarketingu w miejscach sprzedaży. Nasze systemy dalej
pracują dzisiaj w wielu miejscach w Polsce. W związku z powyższym w składzie klientów nie nastąpiły
większe zmiany. Naszymi Klientami są min.:
– Największe Galerie i Centra Handlowe takie jak: Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Centra handlowe
ATRIUM, Centrum handlowo – rozrywkowe Blue City, Manufaktura Łódź, Silesia City Center
w Katowicach, Galeria Kazimierz w Krakowie, Galeria Krakowska, Arkady Wrocławskie, Bonarka City
Center w Krakowie, Galaxy w Szczecinie, Galeria Bałtycka w Gdańsku, Galeria Dominikańska we
Wrocławiu, Galeria Jurajska w Częstochowie, Galeria Łódzka, Galeria Solna w Inowrocławiu, Pasaż
Grunwaldzki we Wrocławiu, Plejada Bytom, Stary Browar w Poznaniu, Wzorcownia we Włocławku,
INGKA Centers, Posnania, RIVIERA w Gdyni, Galeria Warmińska w Olsztynie, Galeria EMKA
w Koszalinie, Galeria Nowotarska w Nowym Targu, Galeria Kościerska w Kościerzynie, Galeria
Krotoszyńska, Galeria ECHO w Piotrkowie Trybunalskim, w Tarnowie oraz Radomiu, Centrum
Handlowe Rumia w Rumii, CH Serenada w Krakowie, CH Kaszuby w Wejherowie i wiele innych,
których w sumie w obsłudze IMS jest około 300, a dochodzą też prężne centra, pasaże i galerie
handlowe w średnich i mniejszych ośrodkach w kraju;
– Sieci handlowe, takie jak: Carrefour Polska, Polomarket, E. Leclerc Polska, EUROCASH (Eurosklep,
Duży Ben, Groszek), TOP MARKET, LEWIATAN, LIDL, NETTO (Niemcy), SPAR, SPOŁEM, Stokrotka;
Drogerie NATURA, Sieć Kupiec, Api Market, DAJAR, Bokaro;
– Firmy odzieżowe i obuwnicze, takie jak: CCC, LPP (House, Cropp, Mohito, Sinsay), Top Secret, Kazar
Footwear, Bytom, Vistula, 4F, Solar Company, Medicine, Quiosque, Szachownica, Moodo, Butiki
Cyrkularne, By Insomnia;
– Kontrahenci z wielu innych branż: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, stacje paliw
BP, Jysk, Hebe, Super-Pharm, Castorama, Intersport, Majster Budowlane ABC (Pszczółka), Media
Expert, Sieć PZU Zdrowie, Pijalnie Czekolady Wedel, Parki Handlowe – Multibox, Hotel Kasprowy
(Bachleda) Zakopane, Swiss Krono (Showroom), Samsung (Showroom Warszawa), Bidfood
(Showroom Farutex), Agromasz.
Grupa IMS na rynku reklamy w Polsce
Grupa IMS usługi reklamowe świadczy na obszarze Polski. W percepcji reklamodawców plasuje
się na pograniczu segmentów OOH oraz inStore OOH. Ponadto, w sensie pozyskiwania budżetów
reklamowych działa zarówno w segmencie budżetów marketingowych/brandowych (domy mediowe,
działy marketingu, PR), jak też w strefie „trade” czyli marketingu sprzedażowego. Oba te segmenty są
rozdzielne jeśli chodzi o budżety, cele, plany i działania.
Dysponując tysiącami lokalizacji abonamentowych audio, oferując usługę audio
w ok. 300 galeriach handlowych w Polsce i wielu hiper- i supermarketach, oferując ponad
3.000 wielkoformatowych ekranów Digital Signage i będąc obecnym z tymi systemami w blisko
50 topowych galeriach handlowych, Grupa generuje wielomilionowy zasięg reklamowy. Jest nie tylko
liderem rynkowym w tym segmencie, ale też ważnym ogniwem w kampaniach reklamowych. Oferta
reklamowa Grupy nie jest ofertą pierwszego wyboru w kategorii budżetów marketingowych i trade. Jest
natomiast istotnym uzupełnieniem media mixu i zasięgu kampanii realizowanych
w pierwszorzędowych mediach jak TV, Internet czy radio. Coraz częściej jest interesującą alternatywą