Harper Hygienics S.A.
Jednostkowy raport kwartalny za okres 01.01.2024 – 31.03.2024 2/14
1. Informacje o Spółce
1.1. Podstawowe informacje
Harper Hygienics Spółka Akcyjna została zawiązana jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Aktem Notarialnym z dnia 17.12.1990 roku i wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego
pod numerem KRS 0000099367.
W dniu 14 sierpnia 2007 roku zgromadzenie wspólników Spółki podjęło uchwałę o przekształceniu
Spółki w spółkę akcyjną.
W dniu 25 września 2007 roku Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy zarejestrował przekształcenie Spółki
w spółkę akcyjną.
Harper Hygienics SA została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem
KRS 0000289345.
Spółka posiada następujący numer identyfikacji podatkowej NIP 521-012-05-98 oraz numer REGON
002203701.
Zgodnie ze statutem Spółki przedmiotem działalności jest:
− produkcja gotowych artykułów włókienniczych, oprócz odzieży, z wyjątkiem działalności
usługowej;
− produkcja włóknin;
− produkcja wyrobów włókienniczych pozostałych, gdzie indziej niesklasyfikowana;
− produkcja papierowych artykułów gospodarstwa domowego, toaletowych i sanitarnych;
− produkcja pozostałych artykułów z papieru i tektury, gdzie indziej niesklasyfikowana;
− produkcja włókien chemicznych;
− produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtek z tworzyw sztucznych;
− produkcja opakowań z tworzyw sztucznych;
− sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków;
− pozostała sprzedaż hurtowa wyspecjalizowana;
− zagospodarowanie i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek;
− kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek;
− wynajem nieruchomości na własny rachunek;
− zarządzanie nieruchomościami niemieszkalnymi;
− badanie rynku i opinii publicznej;
− doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania;
− pożyczki pieniężne poza systemem bankowym;
− sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów;
− stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja;
− reklama;