Stolica zmienia system sprzedaży

Marcin Bołtryk
09-10-2003, 00:00

Od października 2003 r. firma kurierska Messenger Service Stolica rozpoczęła realizację nowej strategii sprzedaży.

Stolica rozpoczyna realizację nowej strategii sprzedaży, zmieniając zasady rozliczania za usługę. Nowy cennik pozwala każdemu, kto chce skorzystać z usług Stolicy, szybko i precyzyjnie określić ile dana przesyłka będzie go kosztować. Do zarządzania działem sprzedaży wykorzystano elektronikę, opracowano nowe, zestandaryzowane umowy, bardziej przejrzysty list przewozowy oraz przyjazny dla klientów regulamin usług.

— Nowa strategia sprzeda- ży to przede wszystkim niższa cena, zryczałtowana opłata za paczki i palety na terenie całego kraju, premia cenowa za nadanie większej ilości przesyłek, zachowana kompleksowość i różnorodność usług, wysoka standardowa waga przesyłek i dwie bezpłatne próby doręczenia — mówi Robert Sababady, dyrektor sprzedaży Messenger Service Stolica.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Stolica zmienia system sprzedaży