Strategia Orlenu zakłada wzrost udziału w rynku detalicznym do 30-32 proc. w 2009 r.

Internet Securities
03-02-2005, 14:24

Strategia PKN Orlen SA na lata 2005-2009 zakłada m.in. zwiększenie udziału w rynku detalicznym paliw do 30% do końca 2009 roku z obecnych 28,6%, przy założeniu wzrostu jedynie poprzez zwiększanie efektywności obecnej sieci, podali przedstawiciele koncernu podczas czwartkowej prezentacji dokumentu.

Strategia PKN Orlen SA na lata 2005-2009 zakłada m.in. zwiększenie udziału w rynku detalicznym paliw do 30% do końca 2009 roku z obecnych 28,6%, przy założeniu wzrostu jedynie poprzez zwiększanie efektywności obecnej sieci, podali przedstawiciele koncernu podczas czwartkowej prezentacji dokumentu.

W przypadku dodatkowych akwizycji, udział ten ma wzrosnąć do 32%. Obecnie Orlen ma 1895 stacji w Polsce.

Prezes PKN Orlen Igor Chalupec powiedział podczas prezentacji, że od początku lat 90-ych firma traciła średnio w roku 2% udziałów w rynku detalicznym.

Na pierwszą połowę marca Orlen zapowiedział przedstawienie szczegółowej strategii dotyczącej rynku detalicznego, który jest jednym z głównych elementów strategii budowy własnej wartości Orlenu. (ISB)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Strategia Orlenu zakłada wzrost udziału w rynku detalicznym do 30-32 proc. w 2009 r.