STREFA VIP

opublikowano: 26-09-2014, 00:00

Nowe wnętrza Belvedere

17 września uroczyście otwarto po kapitalnym remoncie restaurację Belvedere w ponad 150-letnim budynku Nowej Oranżerii w warszawskich Łazienkach. Budynek z żeliwa i szkła powstał w drugiej połowie XIX wieku, by pomieścić powiększony, dzięki nabyciu od Radziwiłłów wielkiej kolekcji drzew pomarańczowych, zbiór roślin cieplarnianych. W 2014 r. restaurację poddano generalnemu remiontowi. Wzorem króla Stanisława Augusta, który zatrudniał najlepszych artystów, zaprojektowanie nowego wnętrza powierzono Borisowi Kudličce, projektantowi i scenografowi operowemu i teatralnemu (na zdjęciu z Anną Woźniak-Starak). — Praca nad kształtem Belvedere to tylko część naszych wysiłków mających za celu przywrócenie Łazienkom świetności. Część ważna, skupiona nie tylko na tym, by uszanować przeszłość parku, lecz również na tym, by stworzyć nową rzeczywistość — powiedziała Anna Woźniak-Starak, właścicielka Grupy Belvedere. Przewodni motyw nowych wnętrz restauracji to dekoracyjna konstrukcja tworząca oparcie dla roślinności. Pośród koron drzew, w ścianie zieleni, pojawiło się sześć antresol skrywających kameralne balkony „gniazda”, a na tle porośniętej gęstym mchem ściany zainstalowano bar.

Hampton by Hilton rozświetlił centrum stolicy

17 września hotel Hampton by Hilton Warsaw City Centre przy ul. Wspólnej oficjalnie otworzył podwoje. Na uroczystość przybyło ponad trzystu gości z całego świata, dla których przygotowano m.in. degustację win z transylwańskiej winnicy Liliac i specjałów kuchni polskiej oraz występ zespołu rockowego. Goście mogli też robić sobie pamiątkowe zdjęcia na tle poduszek z logo Hampton by Hilton. Ceremonię otwarcia hotelu, który przyjmuje gości już od czerwca, uświetniło także okolicznościowe oświetlenie fasady i widoczny w całej Warszawie pokaz ogni sztucznych. Hotelem Hampton by Hilton Warsaw City Centre zarządza Hilton Worldwide, a jego właścicielem jest austriacka spółka deweloperska S+B Gruppe AG. [AGO]

Tissot T-Touch Solar już w Polsce

3 września w butiku Hour Passion w Warszawie odbyła się polska premiera nowej kolekcji Tissot T-Touch Solar — pierwszego na świecie zegarka ze szkłem dotykowym zasilanego energią słoneczną. Na premierze byli obecni m.in. Gael Vallade, prezes Swatch Group Polska, oraz (na zdjęciu) Francois Thiebaud, prezydent marki Tissot, Agnieszka Ławniczak-Czajkowska, menedżer marki Tissot (z lewej) i aktorka Daria Widawska. Goście mieli okazję poznać historię innowacji Tissot i przymierzyć najnowszy model zegarka Tissot T-Touch Solar. Odbył się też energetyczny pokaz malowania światłem grupy Multi Visual, finalistów 5. edycji programu „Mam talent”.

Kupując – pomagasz!

Artyści, sportowcy i miłośnicy zwierząt zainaugurowali tegoroczną edycję Kupując — pomagasz. Akcję zorganizowały marki Pedigree i Whiskas z okazji Światowego Dnia Zwierząt. 26 sierpnia do warszawskiej restauracji Dwie Trzecie przybyli m.in. Łukasz Jemioł, Paulina Smaszcz-Kurzajewska i Anna Jurksztowicz. Inicjatywa ma na celu nakarmienie jak najwięcej czworonogów przebywających w polskich schroniskach. Każde promocyjne opakowanie karmy Pedigree lub Whiskas umożliwia przekazanie posiłku jednemu z 22 schronisk biorących udział w akcji. Kupujący sam wskazuje placówkę, do której trafi posiłek. Wystarczy zarejestrować kupon dołączony do opakowania na stronie internetowej www.kupujacpomagasz.pl. Można też polubić fanpage Kupując — pomagasz na Facebooku i codziennie przekazywać posiłek wybranemu schronisku. — Mam nadzieję, że w tym roku dzięki zaangażowaniu klientów przekażemy 2 miliony posiłków. Jeśli tak się nie stanie, to i tak będzie to minimalna liczba karmy, jaką zobowiązujemy się przekazać schroniskom — powiedziała Agnieszka Witczak, koordynator akcji Kupując — pomagasz.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy