Sukces akcji "Zakopane za pół ceny"

PAP
opublikowano: 17-10-2011, 14:22

Niemal stuprocentowe obłożenie w zakopiańskich hotelach, pełne restauracje i cukiernie oraz obiekty rekreacyjne - to wynik akcji promocyjnej "Zakopane za pół ceny" – poinformował PAP w poniedziałek doradca burmistrza Zakopanego Łukasz Chmielowski.

W weekend 15 i 16 października turyści i zakopiańczycy mogli skorzystać z oferty ponad stu hoteli, restauracji, cukierni, basenów termalnych, muzeów i gabinetów odnowy biologicznej, które oferowały swoje usługi za pół ceny, w ramach akcji promocyjnej "Spotkajmy się w Zakopanem – weekend za pół ceny".

„Turyści chętnie przyjęli nasze zaproszenie, które było również formą podziękowania za wyjątkowo udany letni sezon turystyczny” – powiedział Chmielowski i dodał, że akcja będzie kontynuowana w przyszłości. Z jego informacji wynika, że akcja cieszyła się również sporym zainteresowaniem również wśród zakopiańczyków, którzy tłumnie odwiedzali restauracje, cukiernie i obiekty rekreacyjne.

Zakopiańscy przedsiębiorcy, którzy na miniony weekend obniżyli ceny, są przekonani, że akcja promocyjna odniosła wielki sukces.

„Zarówno w obiektach hotelowych, jak i w zakopiańskim Aquaparku w czasie weekendu mieliśmy niemal pełne obłożenie” – potwierdza PAP prezes spółki dysponującej pięcioma obiektami hotelowymi i basenem w Zakopanem.

Jak powiedział PAP Anna Wende-Surmiak z Muzeum Tatrzańskiego, turyści chętnie odwiedzali zakopiańskie galerie sztuki. Jak dodała, szczególnym zainteresowaniem cieszyła się wystawa „Zakopane – pępek świata”, prezentowana w witkiewiczowskiej willi Oksza, oraz wystawa „Zakopiańczycy, w poszukiwaniu tożsamości”, którą można oglądać w galerii sztuki im. Kulczyckich na Kozińcu.

Organizatorzy akcji podsumowują, ile osób skorzystało z akcji promocyjnej. Nieoficjalnie szacuje się, że z „weekendu za pół ceny” w Zakopanem skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób.

Akcja promocyjna organizowana była przez Urząd Miasta Zakopane przy udziale miejscowych przedsiębiorców.

Od kilku lat podobną akcję promocyjną prowadzą m.in. władze Poznania i Gdańska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy