SUPERMARKETY POWALCZĄ MARKĄ

Magdalena Kozmana
opublikowano: 14-06-1999, 00:00

SUPERMARKETY POWALCZĄ MARKĄRośnie liczba sieci handlowych oferujących produkty z własnym logoILE MOŻNA: Coraz częściej przeprowadzamy badania, czy firma może obniżyć ceny. Dla polskiego klienta cena jest bardzo ważna. Nie jest on tak przywiązany do marek, jak klient zachodni — twierdzi Patrick Gardiner, wiceprezes AC Nielsen.fot. Małgorzata Pstrągowska W najbliższych miesiącach Leclerc wprowadzi do sklepów produkty pod własną marką. Niedawno na takie posunięcie zdecydowały się Carrefour i Tesco. W ten sposób producenci obecni w supermarketach zostaną zmuszeni do obniżenia cen.Przedstawiciele Leclerca...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / SUPERMARKETY POWALCZĄ MARKĄ